[ 1 ] TAG Książkowy

TAGi książkowe opanowały bookstagramy i blogi. Dałam się i ja wciągnąć w całe to zamieszanie :)

Pytania podpatrzyłam u dwóch moich bookstagramowych koleżanek:

No to...zaczynamy!

1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Kryminały- książka bez co najmniej jednego trupa nie jest książką. W dalszej kolejności są thrillery oraz książki sensacyjne. 

2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do ciebie lub którą chciałbyś być ?
Wioletka z Serii Niefortunnych Zdarzeń - umysł ścisły jak ja:) A postać, którą chciałabym być z całym jej jestestwem i przeżyciami? Harry Hole. Lubie Jima i zagadki. 

3. Jaką książkę dałbyś koniecznie swoim dzieciom do przeczytania?
"Mały Książe" oraz "Opowiadania z Doliny Muminków".

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Tylko papier. Lubie zapach nowych książek czego przy e- i audiobookach nie ma. Raz w życiu skusiłam się na audiobooka- zasnęłam słuchając :D

5. Jaka książka zrobiła na tobie największe wrażenie?
Do niedawna była to seria o Harrym Potterze,a w szczególności "HP i Insygnia Śmierci". Teraz oddał prowadzenie na rzecz trylogii Osobliwego Domu Pani Peregrine. Świat jaki stworzył Riggs, mnie rzucił na kolana. 

6. Jaka książka nie zrobiła na tobie wrażenia?
Sporo ich było. Pierwsze na myśl przychodzą mi twarze Greya, "Dziewczyna z pociągu" i "Kluczowy Świadek".

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca, czy zaczynasz kilka na raz?
Jedną. Nie umiałabym się skupić na dwóch czytanych w tym samym czasie.

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Wypożyczam. Mam dopieszczoną bibliotekę, a nowości pojawiają się do miesiąca. Jedynie jak zależy mi na jakiejś książce kupuję.

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy , niezależnie od swoich zainteresowań ?
"Małego Księcia" oraz "Był sobie pies".

10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Po opisie z tyłu, a to jest okładka...więc hm... w sumie po okładce.

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jak tak, to jaka była największa ilość kupionych przez ciebie książek?
Jasne! Tylko 3 książki. Ale jak na częśtą bywalczynie biblioteki i tak sporo.

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
"Trupia Farma"

13. Ile książek liczy twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
Będzie koło 40/50 książek. Stoją na kilku półkach.

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja?
Książka. Chociaż zdarzyło mi się najpierw zobaczyć ekranizację, a po czasie dorwać książkę-np."Zanim się pojawiłeś". Pewnie gdyby nie fajnie zrealizowany film, nie tknęłabym tej pozycji.

15. Co teraz czytasz?
Kończę "Tak sobie wyobrażałam śmierć", a kolejny jest "Nocny Film".


Zapraszam chętnych do zabawy. Ciekawe jak sobie z tym poradzicie :)


Paulina




Komentarze

  1. Zdecydowanie "Oskara i Panią Różę" powinni wszyscy przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Książka, bez jednego trupa, nie jest książka", ale to prawdziwe :D Z tymi kryminałami to możemy przybić sobie piątkę!
    Co do papierowych książek też się zgadzam.
    "Mały książę" bardzo dobra lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Mały Książę" to książka, którą faktycznie każdy mógłby przeczytać.
    Jeśli chodzi o audiobooki miałam dokładnie tak samo jak Ty :) Próbowałam jeszcze z raz lub dwa, jednak efekty był podobny i chyba muszę zrezygnować z dalszych prób.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie recenzji i zostawienie śladu po sobie. Zapraszam Cię częściej j:)

Popularne posty z tego bloga

157. "Matnia" - Przemysław Piotrowski

188. "Prawo matki" - Przemysław Piotrowski

93. Cykl Sławomir Kruk - Piotr Górski